http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 114
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 736
بازدید ماه : 720
بازدید کل : 62022
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

دو شنبه 6 مرداد 1393 :: نويسنده : مهاجر

من از تنهــــــایے و برگ ریزان پاییـــز

من از ســــــــــردی زمستان

من از تنهایے و دنیای بے تـــــ♥ــــــو میـــــترسم

خداونــــــــدا من از دوستان بے مقدار، من از همراهان بے احســــــــــاس

من از نارفیقے های این دنیــــــا میترسم

خداونــــــــدا من از احساس بیهوده بودن،

من از چون حباب آبــــــــــ بودن من از ماندن چو مردابـــــــــــ میــــــــترسم

خداونـــــــدا من از مرگــــــــــ محبت ،

من از اعـــــــــدام احساس به دست دوستان دور یا نزدیک میترســـــــــم

خداونــــــــــــدا من از ماندن میترسم ،

من از رفتن میترسم

خداونـــــــدا من از خــــــود نیــــــــز میترسم خداوندا پناهـــــــــــم ده . . .

◊من از بی تـــــــــ♥ــــــــــو بودن میترسم◊

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت13:39---14 مرداد 1393
این کامنتت خیلی قشنگ بود که میگه خدابا نمی گویم که دستم را بگیر؛عمریست گرفته ای،مبادا رها کنی
با اجازه من از این کامنتت طوی وبم استفاده می کنم


مهدی
ساعت16:57---6 مرداد 1393
سلام خوبی؟

چرا بی خبر رفتی؟

بدت اومد گفتم وب سکسولوزی امام صادق ی سات انحرافیه؟

ترویج سکس خودش گناه برو از مراجع بپرس خودتو تو گناه اون آدم شریک نکن


منتقد
ساعت1:07---6 مرداد 1393
خدایا خوب می دانم وقتی که رد پای خود را نمی بینم قطعا در آغوش تو هستم...
این روزها رد پایم را زیاد می بینم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،